Handbol del F.C. Barcelona, generació 1991, temporades 2004 a 2007

22 d’octubre 2005

Mataró 36 - FCB 42


Pit i Collons !! Posted by Picasa

Una altra victòria després un partit vibrant. El crit de guerra (Pit i Collons !) il·lustra perfectament com s'ha desenvolupat el partit contra un Mataró que no s'ha arrugat en cap moment i ha possat les coses una mica difícils. Però el Barça ha estat sempre pel damunt en el marcador i s'ha endut els dos punts merescudament.

3 Comentaris:

Anonymous Anònim diu...

Partido competido en el que por ninguna de las partes lucieron las defensas, de aquí el resultado. Posiblemente se llegarían a jugar más de 120 balones, eso significa que se jugaban un balón cada medio minuto (una pasada de ritmo......). Nosotros estuvimos más acertados, confirmando que, a pesar de que la defensa anduvo un tanto "blanda", pese a las incorporaciones de chicos de 2º año por parte del Mataró, hay un diferencial de superioridad por nuestra parte todavía.
Chicos, ánimo pues de seguir en esta línea de victorias y a la vista de los resultados que se van produciendo en nuestro grupo (hoy La Roca sólo ha ganado por 8 a Sant Cugat y la semana pasada había ganado por 17 a OAR Gracia) podríamos quedar primeros de grupo con todo lo que eso conlleva de ventaja posteriormente en los cruces de la siguiente fase.
Super importante trabajar en defensa, pues eso nos permitiría quedar con una diferencia de goles a favor/en contra bastante buena e incluso poder soñar con disputar la cabeza de serie a equipos como el Barça A, Granollers o Corazonistas.
De todos modos, si no "machacamos" en los entrenos la defensa, lo podremos pasar mal con La Roca A e incluso con OAR (ya veremos que sois capaces de hacer este vienes en el amistoso).
Ánimo y que este partido os sirva para ir corrigiendo defectos.
Soys unos "cracks....." o, como dicen los castizos "unos put.... máquinas", pero....... no os durmáis, please.
Juan Carlos

18:45

 
Anonymous Anònim diu...

Partit vibrant i competit, el nostre equip sempre ha anat per davant en el marcador, però a la segona part una reacció del Mataró els ha posat a només 2 gols de diferència.
Afortunadament els nostres jugadors han reaccionat i al final s'han imposat per 6 gols.
Els jugadors han de ser conscients que els partits es guanyen en defensa ja que a vegades pots no estar encertat en atac.
Si ens fan tants gols difícilment guanyarem a rivals que defensin bé.
Ànims i a treballar la defensa en els entrenaments.

17:58

 
Anonymous Anònim diu...

Anims nois de part de el vostre ex company i ara rival alguns entrenos jeje Aitor
Aquesta temporada us van dir que seria difícil en el especte de que jugeu contra nois mes grans de físicament,però una cosa estic segur que de esperit i mentalitat ningú us podra guanyar mai.
Estic sorpres amb el vostre començament de lliga però no us teniu que confiar nomes teniu que seguir lliutan i així anant acomulant un segiut de victorie i així arribar a dalt, no us teniu que enconguir davant de el rival
SORT ANIMS de part de la familia ARIÑO.

12:05

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home