Handbol del F.C. Barcelona, generació 1991, temporades 2004 a 2007

27 de febrer 2006

Xavier Homet



Reporter incansable, comentarista infatigable. Tant des del país com des de l’estranger ens ha tingut a punt les últimes notícies de l’equip. Amatent a les noves arribades dels encontres disputats. Atent als esdeveniments extraoficials organitzats. Sensible a moltes situacions personals dels qui formen aquest gran equip...
Serveixi aquest comentari per agrair-li la gran tasca que desenvolupa.
Gràcies Xavier

2 Comentaris:

Anonymous Anònim diu...

Diu un refrany castellà: “És de bien nacido el ser agradecido”, i com tan el Víctor, la Pilar i jo mateix considero que ho som volem des d’aquí afegir-nos a la iniciativa de la Núria i donar les gràcies al Xavier per tots els bons moments que ens ha fet, ens fa i ens farà passar. Fotògraf intrèpid ell ha immortalitzat per a la posteritat el dia a dia de l’equip tant els partits com las sortides i saraus que s’han organitzat.

Joana, tingues cura d’ell.

10:22

 
Blogger Xavier diu...

Moltes gràcies, però no calia. Jo faig això perque m'ho passo pipa i soc jo el que esta agraït.

Però si insistiu i m'ho voleu agraïr de veritat, ja us passaré el numero del compte corrent...

11:41

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home