Handbol del F.C. Barcelona, generació 1991, temporades 2004 a 2007

19 de juny 2006

El discurs de l'Àngel

Tradicional com els turrons o el discurs del Rei per Nadal, l'Angel no ha fallat i aquest any ens ha presentat un discurs rimat que presentem tot seguit. Angel Lacasta, ets de molt bona pasta !!

ODA AL CADET B
Temporada 2005-2006

Un nou entrenador va arribar
per a dirigir i entrenar
el Carlos li ha ajudat
i també el delegat.

Nous jugadors han arribat
i al equip han reforçat
noves famílies han vingut
que amb els braços oberts hem rebut.

Cap al INEFC a entrenar
a tots ens van enviar
no vam pensar evidentment
que ens tractarien malament.

Des de l’home de la porta
passant per l’home de la mopa
fins el mosqueter homosexual
tots ens vam tractar per igual.

Fins a Tortosa i Bordils a jugar vàrem anar
en un autocar que el Barça, per a tots ens vam posar
en un vaixell cap a Eivissa vàrem anar amb il·lusió
només ens ha faltat fer-ho, a tots junts, en un avió.
La temporada ja s’ha acabat finalment
i cadascú la valora de manera diferent
per alguns serà notable, per a uns altres excel·lent
jo només us diré, que jo he quedat molt content.

Contra molts equips han jugat
i només a tres no han guanyat
Coras, Barça A i a un Granollers prepotent
al que vam fer patir de valent.

I ara que ens hem de separar
jo ja us començo a enyorar
l’amistat que entre nosaltres es va crear
ningú mai podrà esborrar.

Una cosa més diré
i després acabaré.

Aquest poema que he escrit
de dins del cor m’ha sortit
si una mica us ha agradat
ja em sento recompensat.

Sant Joan Despí, 18 de juny de 2006
Àngel

1 Comentaris:

Anonymous Anònim diu...

Per mi heu estat tots un gran descobriment...delegats, entrenadors, jugadors, pares poetes i artistes de l'audiovisual, mares entranyables...
Moltes gracies per tot el que he pogut compartir amb la meva escasa assistència.
Una abraçada
Reyes

18:51

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home