Handbol del F.C. Barcelona, generació 1991, temporades 2004 a 2007

10 de juny 2006

FCB 52 - Sant Marti 48



Nerviosos han sortit els dos equips al començament, una mica més els blaugranes. Un munt de pilotes no entraven a la portería, defenguda per un porter del Sant Martí que ha fet ua gran actuació i per un camp magnètic invisible. Per tot aixó, el Sant Martí ha possat les coses complicades a la primera part, on ha arrribat a estar 2 gols per damunt.

La segona part, però, el Barça s'ha tret els nervis del damunt i ha remuntat fins arribar a tenir 9 gols de diferència. Un bon partit que classifica al Barça per la final de la Lliga Catalana contra La Roca o Granollers. Endavant ! Ja només queda 1 partit per acabar la temprada ! El més important!

ENDAVANT!
Posted by Picasa

1 Comentaris:

Anonymous Anònim diu...

Xavi, cada día te superas y poco a poco se ve como te vas "empanando" de este rollo del balonmano. Tú pequeña crónica es un fiel reflejo de lo que que ocurrió en el campo.

Lo más importante es que se pasó la eliminatoria y que espero que el partido sirva a los chavales para aprender sobre lo que no se puede hacer en un partido: NO DEFENDER y fallar tantos lanzamientos en posiciones claras.

Ahora a jugar contra La Roca-A al que esta temporada le hemos ganado siempre (47-27; 28-39; 40-27 y 27-40. Sin embargo, como dicen los Bancos "intereses pasados no implican necesariamente intereses futuros", por lo tanto, esperemos que los nuestros no se confíen y desde el principio salgan a hacer lo que saben hacer, jugar a balonmano. Si es así, les ganamos de calle........

Y si ganamos, después del partido iremos a celebrarlo a sant Joan Despí con una suculenta comida de "germanor", y si no......pues también.

Fdo. Uno de los de la Comunidad del Anillo

19:13

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home