Handbol del F.C. Barcelona, generació 1991, temporades 2004 a 2007

14 d’octubre 2006

FCB 57 - Sant Quirze 10


8, Ferràn

El primer partit de Lliga ha acabat amb un resultat que podem qualificar, com a mínim, d'escàndol. Els nois del Sant Quirze han fet el que han pogut, però el rival era simplement d'una altra competició. El FCB ha acabat fent un partit que ni tant sòls els serveix d'entrenament i on ningú aprenia res. El Barça no millorava el joc per tenir un rival tant fluix i el Sant Quirze no millorava el joc per tenir un rival tant fort. Es cert que el més important és participar. Però ens agradaria afegir "participar en condicions d'igualtat, tant per dalt com per baix". Sino, on és la competició? A què estem jugant? I que consti que des de aquestes pàgines volem felicitar l'esforç del S. Quirze, sense cap mena de segones interpretacions: tothom es mereix un rival a la seva alçada i avui, malhauradament, això no s'ha donat.

5 Comentaris:

Anonymous Anònim diu...

Això si que és eficiència senyors!!!
Arribo a casa, després del partit. Engego l'ordinador per veure si tinc missatges. Com no en tinc, no resisteixo el tic que tinc últimament d'obrir el blog (ja és com una inèrcia) i oh! em meravello de veure'l actualitzat amb la crònica i foto del que acabàvem de deixar no feia ni una hora.
Vull agrair al Xavi i animar-lo perquè no defalleixi i sàpiga que té fidels seguidors de les notícies d'aquest blog que és el d'ell perquè sinó no existiria però que també és el nostre perquè en gaudim i, encara que no hi estiguem massa animats, hi podem participar.

00:37

 
Blogger Juan Carlos diu...

Nuria:
Tienes toda la razón, Xavi, a pesar de ser informático, es un crack!!! Además, poco a poco sus crónicas son cada vez más acertadas desde un punto de vista meramente técnico.......Nos está costando pero, al final,......aprenderá. "el que la sigue la consigue".
Saludos a todos y esperemos que el partido contra el Vic (al que me imagino que "le metermos la del pulpo") por lo menos sirva para meternos entre pecho y espalda una buena comilona en algún restaurante del entorno, haciendo la ruta del espetec.
Como muy bien apunta Nuria, a ver si os quitáis la caraja y escribis algo, que siempre somos los mismos.

19:01

 
Anonymous Anònim diu...

Com sempre teniu raó, hauriem de escriure mes............i avui m'afegeixo jo novata i "friki". sols dir que tenim un reporter com la copa d'un pi: immillorable, amb ganes amb il·lusió i sempre amb bon humor. i uns pares i fills INCOMMENSURABLES. A por ellos oe a por ellos oe!!!

19:23

 
Anonymous Anònim diu...

doncs jo faig com la Delfi. Es la primera vegada que escric i com que no estic acostumada només m'afegeixo al que ja han dit els altres tres comentaristes, i tan sols afegir : Xavi, si et plau, ni se t'acudeixi posar-te malalt en tota la temporada!!!! Et necessitem en tots i cadascun dels partits i dels "eventos" adjunts. Endavant, xicots!! AQUEST ANY, SI !!!

20:09

 
Blogger Xavier diu...

Ho sento, per molt que em feu la pilota no conseguireu que posi fotos vostres al blog.

:-P

Gràcies pels comentaris, m'he posat vermell, jo que soc tan timid.

14:53

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home