Handbol del F.C. Barcelona, generació 1991, temporades 2004 a 2007

05 de febrer 2007

Quadrant I Minicopa Balonmano Altea 2007



Clicant aqui podeu veure el quadrant de la competició a Altea, i clicant aqui el llistat del nostre equip.

(Xivat pel Juan Carlos)

9 Comentaris:

Anonymous Anònim diu...

Vaya "caretos" que tienen todos.
Si la intención era la de dar miedo a los contrincantes......¡¡¡Prueba conseguida!!!!
Sólo les falta que en la parte inferior apareciese el nº de ingreso y un "SE BUSCA". Menos mal que en la vida real ganan muchísimo.
Por cierto, yo sigo abundando en lo mismo: muchos de nosotros entramos y leemos (.....lo que demostraría cierto interés ¿?¿?¿?), pero esto del blog sigue muy muerto. Debe de ser que la "caraja" de nuestros chavales se está pegando al resto??? Pensad que este fin de semana van a despertar de su letargo invernal (como los osos), van a pasar por la piedra a La Roca (.....nunca mejor dicho)y veremos a ver quine escribe......por mi parte cuelgo la pluma (....la de escribir mal pensados, de la otra no tengo).

15:19

 
Blogger Xavier diu...

Si, un poco de grima si que dan, ciertamente. Yo creo que es por la cercania de la foto, la lente de la cámara les ha distorsionado un poco el careto. Aunque, de todas formas, muy guapos no son, a pesar de lo que digan sus madres :-D

17:00

 
Anonymous Anònim diu...

Justo eso mismo que comentas, Juan Carlos, es lo que pienso yo. Vemos que los chavales están apáticos y culpamos a la adolescencia de ello, pero pensemos que los demás equipos contra los que se enfrentan tienen la misma "enfermedad", o sea, que los que fallamos somos nosotros, los adultos, y me refiero a TODOS los adultos que estamos a su alrededor, y que no sabemos darles los ánimos que necesitan. Yo, en casa ya tuve que luchar durante 7 largos años contra una muy, pero que muy terrible y problemática adolescencia precoz que comenzó cuando mi hijo tan sólo tenía 12 años, y os aseguro que tomar un papel dictatorial intentando que hagan lo que nosotros queremos y sin darles opción a que nos expresen sus opiniones, no nos conducirá a nada bueno, y os lo digo, repito, porque por desgracia lo he sufrido yo personalmente, y me gustaría que mi experiencia silviera de algo. No quisiera que nadie se sintiera ofendido por mis palabras, como ya me pasó en otro momento, porque parece que en este blog sólo se pueden expresar opiniones que sean positivas, aunque se hagan claramente por boca de otros. Pero de verdad, yo lo digo en positivo, para que TODOS los adultos nos bajemos del pedestal y nos demos cuenta de que tenemos que cambiar de actitud, animarles en el campo, que hace varios partidos que sólo se oye el bombo, y gracias a Enric Herrero, sino tampoco, y animarles fuera de él, porque si sólo les reprendemos lo que hacen mal (y yo soy la primera que siempre lo he hecho con mis hijos) los podemos hundir todavía más y tal vez no tengamos tiempo de recuperarlos.
Así que, venga, todos a animarles y a darles confianza, porque en esta edad y en estas circunstancias es cuando más lo necesitan.
ANIMEMOSLES TODOS Y SALDREMOS ADELANTE SIN DUDA ALGUNA, PORQUE CALIDAD LA TIENEN DE SOBRAS.
Ah! y por favor, Juan Carlos, no dejes de escribir o fundaremos un club de fans para que no dejes de hacerlo.
Perdonad por el rollo y besos a todos y a todas.

01:29

 
Anonymous Anònim diu...

Es cert que després de l’aturada del Nadal l’equip no ha tornat a fer el joc que ens tenia acostumats. Un joc alegre, amb velocitat i una defensa a la que amb l’ajuda dels porters els hi feien pocs gols.
Quines són les causes perquè ara no fan aquest joc?. Poden ser varies: Des de que van estar molts dies sense entrenar quan estaven en un moment dolç de forma, potser els jugadors que van estar amb la selecció catalana van jugar molts partits seguits i ara els hi passa factura, jo no sóc tècnic i potser altres podran analitzar millor les causes, però crec que aviat tornaran a fer aquest joc tant engrescador i que és l’enveja de tothom.
El dissabte ens arriba un partit molt important i segur que durant la setmana entrenaran per a tornar a repetir un altre gran actuació com la que van fer en el partit que van jugar a la primera volta a casa.
Crec que tenen que tranquil•litzar-se i tornar a divertir-se a la pista, jugant partit a partit, sense amoïnar-se més.

En quant a la foto, jo no ser si és culpa de la màquina de fotografiar, o de si estan a prop (amb aquests “caretos”, millor que es posin lluny). Del que n’estic segur és que millor que no es presentin al concurs de “Mister España” aquest any . Si volen guanyar algun títol que es dediquin al handbol.

Ànims a tots

09:41

 
Anonymous Anònim diu...

Jo també penso que tots estem una mica "empanats", aletargats(i això que aquest any no tenim quasi hivern). I ho dic perquè m'hi sento. Ja fa temps que no tinc massa ganes de participar escrivint. Tampoc m'ha vingut massa de gust cridar (gràcies a Déu pensaran alguns..)en segons quins partits i en d'altres m'he deixat arrossegar per aquesta mena de postura melangiosa que se'ns encomana (com les epidèmies de les diferents variants gripals). La Pilar m'ha fet obrir un ull i després l'altre; m'he posat asseguda a la vora de la cadira atenta a un comentari, per fi, positiu, d'ànim al col·lectiu (i que no provingui dels asidus). Ja sabeu que a casa pequem sempre d'optimistes (potser alguns creuen que idealistes i l'Enric Boix diu que senzillament realistes)però aquests ànims els hem intentat aportar en cadascun dels partits d'aquesta temporada. No han arribat, no era el moment o no utilitzem un llenguatge prou entenedor. Espero que ara que el tema sensibilitza uns quants i davant l'immediatesa de resoldre una situació que no pot continuar així (si volem optar a una bona posició al campionat d'Espanya de clubs),ens posem tots les piles i ens deixem de trobar o buscar excuses que no serviran per a res. Si és qüestió de fer votacions: VOTO PER RETORNAR L'ALEGRIA AL CAMP, tant pel que fa al terreny de joc com a les grades. I això és responsabilitat de tots (no hi ha excuses per a ningú que formi part del nostre equip).
Visca el Barça -Cadet anyada del 91- JUNTS PODEM, JUNTS HO FAREM!!
SOM ELS MILLORS i HO DEMOSTRAREM!!!

18:29

 
Anonymous Anònim diu...

Ho sento pero no hi ha remei els nens son com son i a la foto son ells no hi ha escuses,la veritat es que ja poden estar ben acollonits els contrincants de la minicopa.Per altre banda ;penso)que els nanos com lo que son tenen alts i baixos com tothom i entre estudis,entrenos,partits etc etc malament aniriam si no els tinguesin; aixi i tot no han perdut cap partit amb la pressiò que sabem que porten lluin aquesta samarreta i amb les prespectivas que tenen aquesta temporada.
SOU LA REOSTIA DE BONS AIXI QUE A TREBALLAR AMB IL-LUSSIÓ I GANAS QUE LAS PAJARAS SON PASATJERAS I EL DISABTE A DISFRUTAR FEN EL QUE MES OS AGRADA I A LA VEGADA FER-NOS GAUDIR A TOTS.
PIT I COLLONS FRANCESC

23:09

 
Anonymous Anònim diu...

Moltes gràcies, Núria, perquè ja començava a sentir-me el "bitxo raro" a qui ningú fa cas. O sigui, que a partir d'aquest mateix dissabte tot el col.lectiu d'adults hem d'estar a tope i animar-los des del primer minut fins el darrer, encara que ens quedem afònics un parell de dies. El resultat valdrà la pena. I torno a acabar com al començament de temporada feia: AQUEST ANY SI!!!
Per cert, aquesta vegada no ha calgut penjar una foto d'una jugadora de volley!!

00:13

 
Anonymous Anònim diu...

Bah, tot això son preocupacions de mares. Quan tinguin novia ja veuran que les dones sempre es preocupen més del compte. :-D

Res que no es pugui solucionar amb una bona calçotada !

12:37

 
Anonymous Anònim diu...

Hola a todos, veo que han salidos muy bien jeje pero bueno me alegra saber que todos estan bien. Para ustedes pas lo mismo digo; pero bueno desde aqui siempre pensando en todos y que sepasn que tienen mi apoyo incondicional siempre en cada
momento. Sepan que los quiero mucho y
les extraño de igual forma.
Mucha suerte para su proximos partido parece ir todo bien sigan asi y hechenle ganas siempre.

daniela quinteros

00:38

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home