Handbol del F.C. Barcelona, generació 1991, temporades 2004 a 2007

25 de març 2007

FCB 39 - Safa Gavà 26



El canvi d'hora em senta malament. He estat tot el matí mig adormit i això que m'he près 3 cafès, 2 coca coles, 1 pepsi cola i 2 litres de tè. Tot i això, els ulls em pesen. Jo crec que si és dolent per a mi, també ho deu ser pels demés, no? A més, amb aquest fred que fa que no et deixa sentir encara la primavera, porto un refredat que no se'm passa. En fí, esperem que les temperatures pugin aviat i que plogui, que bona falta fa.

Ah, si, me'n descuidava: avui el Barça ha jugat contra el Safa Gavà...



De bon rollo.... ;-)

1 Comentaris:

Anonymous Anònim diu...

I no hem arribat a 40 perquè el senyor del xiulet li ha robat un golet al darrer moment a la meva pobra criatureta, el molt bandarra !!!!!

13:47

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home