Handbol del F.C. Barcelona, generació 1991, temporades 2004 a 2007

03 de març 2007

Safa Gava 30 - FCB 44




Els cardiòlegs diuen que fer esport és bo pel cor. Jo no ho dubto pas, però deu ser bo per ells o pels que juguen a handbol. Pels espectadors, més aviat, es fotut. I per alguns que són a la pista i no juguen (directament), també ho deu ser. Sinó, no s'entén el mal perdre d'alguns sinó és perquè l'adrenalina els ha fet una mala passada. Ja sabíem (perquè ja ens havien avisat) que ens trobaríem un equip dur. I efectivament, el Gavà ho ha estat: dur i marruller. I mal perdedor. Personalment em cansen els comentaris que hem de sentir només pel fet de jugar amb el Barça: que si xulos, que si prepotents, que si tal i que si qual. Fins i tot ens han insinuat que cobren. Doncs si, és veritat, cobren i de valent. Però no en euros ni en dòlars precisament.

Pel que fa al partit, el mestre ja ens farà quatre ratlles, però a mí m'ha agradat. M'agraden aquests partits intensos, on es lluita i on a la segona part es veu clarament qui té més resistència física i qui té la motivació. I aquesta resistència (missatge per tots aquells que es pensen que els nostres jugadors son uns privilegiats), no la dóna el fet de ser del Barça. Posar-se una samarreta blaugrana o groga no et dóna poders sobrenaturals. Ja prou que ens sap greu, ja, però no. El que dóna la resistència, el bon joc i, conseqüentment, les victòries té un nom molt fàcil: sacrifici. Ningú els ha regalat res. Les matxucades d'entrenaments tenen un resultat: l'esforç es recompensa. I potser, algun dia, algú els guanyarà. Però ningú els traurà la satisfacció de saber que el sacrifici ha valgut la pena. Ni tant sols aquells que veuen calés i cotxes luxosos per tot arreu.

4 Comentaris:

Blogger Revolta diu...

Jo sempre he dit que aquella pista és una petita Croàcia (perquè em recorda a l'infern de Zagreb) quan hi jugaven en Masip, l'Oca, en Rafa i els alres...Moles felicitats per la victòria i molta sort per la mini-copa!!.

Com sempre, salutacions per la Núria, del que cuida del seu nebot ;)

20:28

 
Anonymous Anònim diu...

Com que no tenim cotxes luxosos??? I la furgoneta oficial de la secció d'handbol infantil 04/05, cadet B 05/06 i ara cadet A 06/07????
Si el senyor Amargant s'emprenya i prescindint de la picossada que aquest servei li comporta rescindeix el contracte amb el Club, haurem d'anar tots en patinet!!!

23:01

 
Blogger Xavier diu...

Bueno, vale, acceptem la fragoneta de l'Eduard com a Limousine.

I ara que hi penso, el cotxe nou de l'Enric, com que el deu haver pagat el Laporta, ens l'hauriem d'anar passant dels uns als altres, no?.

Jo em demano la Setmana Santa, que vull anar a fer uns ral·lies per Marrakesh!

09:12

 
Anonymous Anònim diu...

Xavier,

Posam el cotxe a punt que m'he apuntat al Paris-Dakar del proper any i el necessitaré.

09:42

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home