Handbol del F.C. Barcelona, generació 1991, temporades 2004 a 2007

05 de juny 2007

FCB 43 - Mataró 28



Passadís del Mataró al Barça en el partit del diumenge. Aquest cronista no va poder assistir al partit, però els nostres corresponsals han informat amb absoluta profesionalitat: La tónica del partit va ser similar a la de l'anterior, poca motivació i joc al ralentí. La noticia destacada va ser la lesió per fisura del tabic nasal del David Balaguer en un xoc contra el porter del Mataró. Et desitjem una recuperació ràpida, Bala!

3 Comentaris:

Anonymous Anònim diu...

Un altre passadís per a la col·lecció.. ;)

Ànims David!!
i petonets pels papis i la Raquel.

Cronista, el viatge bé? =)

16:14

 
Blogger Juan Carlos diu...

Desde luego tenemos un cronista que no nos lo merecemos. A pesar de "irse a Flandes a poner una pica".....(se me ocurren infinidad de chistes fáciles acordes a tal afirmación), ha estado pensando en todos nosotros y ha puesto al día el blog.
Gracias por todo WEB.....MASTER del Universo.
Por cierto, todos estamos ansiosos de que nos cuentes como os ha ido por tierras de los tulipanes, quesos y de l@s porr@s (....de churrería). Esperamos noticias y ver el amplio reportaje fotográfico que sin duda habrás elaborado.

16:45

 
Blogger Xavier diu...

Bueno, gracias por los comentarios. Ya os contaré, pero en Amsterdam hay más cosas que porr@s, quesos y tulipanes. Por ejemplo, hay una señoras que.. eeem... ah si, tambien hay canales. Y unas señoras que... estoooo... Y bicis, muchas bicis.

22:27

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home